viernes, 30 de enero de 2015

Examen pregunta 3

Per definir l'eina que vull triar, abans crec interessant repassar què és la web 2.0 ja que d'aquesta manera entendrem perquè tiro aquesta eina i quin típus d'us en faig. Com veiem, els 6 punts principals de la web 2.0 son els següents:

- La biblioteca universal, 
- Conexions hipertextuals, 
- El mercat global
- Les reds socials
- La comunicació multimedia i audiovisiual 
- Els entrons virtuals interactius

Com podem veure l'èina que hem utilitzat que més punts toca de la definició anterior és el blog. Contribueix a la biblioteca universal ja que els meus textos formen part del conjunt de textos que s'ofereixen. Les conexions hipertextuals les hem fet enllaçant en els textos altres llocs web que complementen la informació. Com a red social, tot i el ús exlusiu del professor, s'ha donat en els comentaris que ens ha fet de les nostres entrades. La comunicació multimedia i audiovisual jo l'he representat amb el meu video, fent doncs que en total el meu blog sigui un entorn virtual interactiu, amb text video i enllaços. 

L'ús que he fet, doncs, ha estat transformador. Es pot veure evidències de les experiències apreses en l'evolució del blog. En l'entrada d'autoavaluació, per posar un exemple, he demostrat canvis en la meva manera d'utilitzar els codis QR. També he introduït un video, perquè he entès que els canals de comunicació no s'han de limitar als escrits i les potencialitats d'altres canals també son efectives.  

No hay comentarios:

Publicar un comentario