Durant l'assignatura he entès la importancia de la competencia digital i quin valor tindrà en un futur degut a les noves innovacions que s'aniran instaurant en les nostres vides: els fab labs, la realitat augmentada, noves maneres de accedir i generar informació, etc. També a un nivell més pedagogic hem vist eines que poden ser molt útils però que encara s'han de desenvolupar.
En general la imatge que hem queda és aquesta, haver tocat diverses eines i fer un tastet del seu funcionament, sense arribar a aprofundir en quantiat. De manera conceptual per això ha queda clar que les possibilitats que ofereixen son altíssimes, però s'han d'aplicar d'una manera estudiada ja que no pel fet de que siguin tecnològiques son novetats pedagògiques, tal i com reflexa el llibre de text.
Fer aquest escrit ha servit per revisar la bibliografia i recordar les idees interessants que plantegen, ja que ha fet falta d'aquest per poder respondre correctament. A més, he pogut verificar que hem sento satisfet dels meus aprenentatges, tot i que també tinc parts que encara faltaria interioritzar per tal de que no només siguin una imatge borrosa sinó un argument clau en les meves decisions. Per aquesta raó, el blog de la professora el guardaré al meu symbaloo que m'obriré per poder repassar les lectures quan ara que tindré temps al acabar la carrera i per quan vulgui fer algun projecte d'innovació tecnologica, projectes que hem son molt atractius, en la meva pràctica professional.
No hay comentarios:
Publicar un comentario