L'assignatura de TAC ha estat costosa de seguir ja que intenta aglutinar molta informació en molt poc temps, impartint en alguns casos coses ja tractades amb anerioritat, i coses totalment revolucionàries. Al intentar tractar tantes coses m'he sentit decepcionat al no poder centrar-me en un aspecte que m'interessés i aprofundir en ell, només he pogut tindre aquesta sensació en el treball. A més a més la tasca feixuga del blog no m'ha animat gens ja que és una èina incomoda d'utilitzar des d'una tauleta (he perdut entrades al tindre l'app blog un deficitari sistema de copia del que vas redactan). Amb tot, la meva actitud no ha sigut d'excelència, però si m'he mostrat implicat tant per conèixer els treballs dels companys, com per augmentar el meu ventall d'eines TAC aprofitant l'oportunitat en les sessions que se m'oferia informació desconeguda.
A part del que ja he mencionat anteriorment, he de dir que soc un usuari avançat en la majoría de temes que hem tractat, i per tant, la meva competència digital és alta. D'una manera o altra ja aplico a la meva vida qüotidianta molts sistemes com delicious o symbaloo però amb altres mecanismes. A més a més soc un gran coneixedor i aplico moltes coses del món realitat augmentada, de tots els sistemes audiovisuals (radio, 3d, video, animació, etc).
Tot i així, la visió holística que es dona en aquesta assignatura m'ha semblat molt interessant i crec que he reflexionat amb molta de la informació oferida per a poder aplicar les TAC quan sigui professional de l'educació. A més, he pogut veure limitacions i potencialitats clarament definides, per tindre adobat el camí avans de plantejarme projectes de tal envergadura.
A continuació afegeixo un video-resum per tal d'expressar quina és la meva visió del que he après.
Per veure a youtube:
per descarregar amb mega:


Veig que sí has fet l'autoavaluació!
ResponderEliminar